Threat Database Ransomware Popn Ransomware

Popn Ransomware

תוכנת הכופר של Popn היא תוכנה מאיימת ביותר עם כוונות רעות המהווה איום חמור על מחשבים. תוכנה זדונית ספציפית זו תוכננה במיוחד להצפין קבצים המאוחסנים במכשיר ממוקד, מה שהופך אותם לבלתי נגישים לחלוטין לקורבן ללא מפתחות הפענוח, המוחזקים אך ורק על ידי התוקפים. ברגע ש-Popn Ransomware חודרת בהצלחה למכשיר, היא מבצעת מיד סריקה יסודית. הוא ממשיך להצפין מגוון רחב של סוגי נתונים, כולל מסמכים, תמונות, ארכיונים, מסדי נתונים, קובצי PDF ועוד.

תוכנת הכופר של Popn היא חלק ממשפחת התוכנות הזדוניות STOP/Djvu הידועה לשמצה. מאפיין ייחודי של תוכנת כופר זו הוא הנוהג שלה להוסיף את הסיומת '.popn' לשם של כל קובץ מוצפן. יתר על כן, כדי לטעון את דרישותיהם ולתקשר עם הקורבן, התוקפים מאחורי תוכנת הכופר Popn יוצרים קובץ טקסט בשם '_readme.txt' במכשיר הנגוע, המכיל הוראות ספציפיות כיצד להמשיך בתהליך תשלום הכופר והפענוח.

חיוני להיות מודע היטב לטקטיקות הערמומיות של פושעי סייבר המפיצים את משפחת התוכנות הזדוניות STOP/Djvu. מבצעים אלה מנצלים לעתים קרובות את ההזדמנות לפרוס מטענים נוספים של תוכנות זדוניות למכשירים שכבר נפגעו. בין האיומים המשלימים הללו נמצאים גונבי מידע כמו Vidar או RedLine , המהווים סכנה חמורה ותוצאתית לנתונים הרגישים ולפרטיותו של הקורבן.

תוכנת הכופר של Popn סוחטת קורבנות תמורת כסף על ידי החזקת הנתונים שלהם כבני ערובה

תוכנת הכופר של Popn פועלת על ידי הצפנת קבצי הקורבן ובהמשך הצגת הודעה הדורשת כופר. הודעה זו מודיעה במפורש לקורבן על ההצפנה של הקבצים שלו. היא מדגישה כי השיטה הישימה היחידה לשחזור נתונים היא באמצעות תשלום הכופר הנדרש וקבלת מפתח פענוח וכלי מפושעי הסייבר האחראים למתקפה. סכום הכופר נקבע בתחילה על 980 דולר. ובכל זאת, ישנה הזדמנות מוגבלת בזמן להפחתה של 50%, מה שתוריד את התשלום ל-490 דולר, בתנאי שהקורבן ייצור קשר עם התוקפים תוך 72 שעות. כדי להשרות אמון, ההודעה מציעה פענוח חינם שניתן לבצע על קובץ בודד לפני ביצוע תשלומים.

עם זאת, חשוב להיות מודעים לכך שלעיתים קרובות קורבנות אינם מקבלים את כלי הפענוח המובטחים גם לאחר עמידה בדרישות הכופר. כתוצאה מכך, מומחים מייעצים שלא לשלם את הכופר, שכן שחזור נתונים אינו מובטח, ותשלומים כאלה תומכים ישירות בפעילות הפלילית של שחקנים מרושעים אלה.

בעוד שהסרת Popn Ransomware ממערכת ההפעלה תמנע הצפנת קבצים נוספת, פעולה זו לבדה לא תשחזר את הנתונים שכבר הושפעו מתוכנת הכופר.

קחו את האבטחה של המכשירים והנתונים שלכם ברצינות

הבטחת בטיחותם של מכשירים ונתונים ממתקפות כופר דורשת שילוב של אמצעים יזומים ונהלים ערניים. להלן שלבים חיוניים שמשתמשים יכולים ליישם כדי להגן על עצמם מפני תוכנות כופר:

  • עדכן את התוכנה באופן קבוע : עדכן את מערכת ההפעלה, תוכנת האנטי-וירוס והיישומים שלך. עדכונים כאלה מכילים לעתים קרובות תיקוני אבטחה המטפלים בפרצות ידועות המנוצלות על ידי תוכנות כופר.
  • השתמש בסיסמאות חזקות וייחודיות : צור סיסמאות חזקות וייחודיות לכל החשבונות. זה גם חיוני להימנע משימוש באותה סיסמה עבור שירותים מרובים.
  • הפעל אימות דו-גורמי (2FA) : הפעל את 2FA במידת האפשר. זה מוסיף שכבת אבטחה נוספת, הדורשת צורה שנייה של אימות יחד עם הסיסמה שלך.
  • גבה את הנתונים שלך באופן קבוע : בצע גיבויים תכופים של קבצים ונתונים חיוניים להתקן אחסון חיצוני או לשירות ענן מאובטח. גיבויים כאלה מבטיחים שתוכל לשחזר את הנתונים שלך מבלי לשלם כופר במקרה של התקפה.
  • השתמש בתוכנת אבטחה מהימנה : השקיעו בתוכנות אנטי-זדוניות נחשבות כדי לזהות ולחסום איומי כופר.
  • למד את עצמך ואחרים : הישאר מעודכן לגבי האיומים והטכניקות העדכניות ביותר של תוכנות כופר. למד את עצמך ואת בני משפחתך או העובדים שלך לגבי שיטות עבודה מומלצות לאבטחת סייבר.
  • השבת מאקרו במסמכי Office : השבת פקודות מאקרו במסמכי Microsoft Office, מכיוון שניתן להשתמש בהן כדי לספק תוכנות כופר.

על ידי ביצוע צעדים אלה, משתמשים יכולים לצמצם את הסיכון להפוך לקורבנות של התקפות איומים ולהגן טוב יותר על המכשירים והנתונים שלהם מההשלכות ההרסניות של איומים כאלה. מניעה ומוכנות חיוניות בשמירה על סביבה דיגיטלית מאובטחת.

תוכנת הכופר של Popn מספקת את פתק הכופר הבא לקורבנותיה:

'תשומת הלב!

אל תדאג, אתה יכול להחזיר את כל הקבצים שלך!
כל הקבצים שלך כמו תמונות, מסדי נתונים, מסמכים ועוד חשובים מוצפנים עם ההצפנה החזקה ביותר ומפתח ייחודי.
השיטה היחידה לשחזור קבצים היא רכישת כלי פענוח ומפתח ייחודי עבורך.
תוכנה זו תפענח את כל הקבצים המוצפנים שלך.
אילו ערבויות יש לך?
אתה יכול לשלוח אחד מהקבצים המוצפנים שלך מהמחשב שלך ואנחנו מפענחים אותו בחינם.
אבל אנחנו יכולים לפענח רק קובץ אחד בחינם. אסור שהקובץ יכיל מידע בעל ערך.
אתה יכול לקבל ולראות את כלי הפענוח של סקירת וידאו:
hxxps://we.tl/t-MDnNtxiPM0
המחיר של תוכנת מפתח פרטי ופענוח הוא $980.
הנחה של 50% זמינה אם תיצור איתנו קשר ב-72 השעות הראשונות, המחיר עבורך הוא $490.
שים לב שלעולם לא תשחזר את הנתונים שלך ללא תשלום.
בדוק את הדואר האלקטרוני שלך "דואר זבל" או בתיקיית "זבל" אם לא קיבלת תשובה יותר מ-6 שעות.

כדי לקבל את התוכנה הזו אתה צריך לכתוב באימייל שלנו:
support@freshmail.top

הזמינו כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר:
datarestorehelp@airmail.cc

תעודת הזהות האישית שלך:'

מגמות

הכי נצפה

טוען...