Unatonse.co.in

Unatonse.co.in به عنوان یک وب سایت سرکش شناسایی شده است که درگیر اقدامات فریبنده برای فریب بازدیدکنندگان است. به نظر می رسد هدف اصلی این وب سایت حول محور بهره برداری از ویژگی فشار اعلان ذاتی موجود در مرورگرهای وب باشد. این کار را با فریب دادن بازدیدکنندگان به منظور اشتراک ناآگاهانه در اعلان‌های فشاری خود انجام می‌دهد. این استراتژی فریبنده به وب سایت این امکان را می دهد که تبلیغات تهاجمی و ناخواسته را به دستگاه های کاربران تولید و ارائه کند.

Unatonse.co.in بازدیدکنندگان را با سناریوهای جعلی ترفند می کند

Unatonse.co. in از یک تاکتیک فریبنده شامل نمایش پیام‌های خطای ساختگی و هشدارهای گمراه‌کننده استفاده می‌کند که همگی برای دستکاری کاربران برای اشتراک در اعلان‌های فشار آن ساخته شده‌اند. جمله بندی این پیام ها، همانطور که توسط چنین وب سایت های غیرقابل اعتمادی ارائه می شود، معمولاً بر اساس عواملی مانند آدرس IP فردی و موقعیت جغرافیایی کاربر تنظیم می شود. در نتیجه، اعلان های گمراه کننده مشاهده شده در سیستم عامل هایی مانند Unatonse.co.in می تواند از یک کاربر به کاربر دیگر متفاوت باشد.

با این حال، محققان اشاره کرده‌اند که این وب‌سایت سرکش خاص از چندین پیام کلیکی به طور همزمان استفاده می‌کند. Unatonse.co.in در تلاش است تا کاربران را متقاعد کند که یک ویدیوی پیش‌بینی‌شده اکنون برای مشاهده در دسترس است، اما برای دسترسی، آنها باید روی دکمه نمایش داده شده «پخش» کلیک کنند. همزمان، صفحه وب بیان می‌کند که انتخاب دکمه «مجاز» برای بستن پنجره ضروری است.

پیام‌های فریبنده‌ای که ممکن است کاربران با آن‌ها مواجه شوند می‌تواند شبیه به موارد زیر باشد:

ویدیوی شما آماده است

برای شروع ویدیو، Play را فشار دهید.

برای بستن این پنجره روی "Allow" کلیک کنید

این پنجره را می توان با فشار دادن "Allow" بسته کرد. اگر می خواهید به مرور این وب سایت ادامه دهید، فقط روی دکمه اطلاعات بیشتر کلیک کنید.'

پس از اینکه کاربران درگیر این طرح فریبنده شدند و با دریافت اعلان‌ها از Unatonse.co.in موافقت کردند، عواقب آن می‌تواند قابل توجه باشد. دستگاه آسیب دیده ممکن است در معرض سیل آزاردهنده تبلیغات هرزنامه مشکوک قرار گیرد. این تبلیغات ممکن است صرف نظر از اینکه مرورگر وب به طور فعال استفاده می شود یا حتی زمانی که غیرفعال است ظاهر شوند. تبلیغات تولید شده می تواند طیف گسترده ای از محتوای غیرقابل اعتماد را تبلیغ کند، از جمله تبلیغات برای وب سایت های بزرگسالان، بازی های آنلاین مشکوک، به روز رسانی نرم افزارهای فریبنده و گسترش PUP های مزاحم (برنامه های بالقوه ناخواسته).

اقدامات لازم برای جلوگیری از تبلیغات مزاحم ارائه شده توسط سایت های سرکش و سایر منابع غیر قابل اعتماد

کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از اقدامات را برای توقف هجوم تبلیغات مزاحم از سایت‌های سرکش و سایر منابع غیرقابل اعتماد اجرا کنند:

  • بررسی مجوزهای اعلان : کاربران باید تنظیمات اعلان خود را بررسی کنند و مجوزهای وب سایت هایی را که به آنها اعتماد ندارند لغو کنند. این معمولاً از طریق تنظیمات مرورگر قابل انجام است. اطمینان حاصل کنید که اعلان های سایت های مشکوک یا ناآشنا را غیرفعال کنید.
  • پاک کردن داده‌های مرورگر : کوکی‌های مرورگر، حافظه پنهان و تاریخچه مرور را به طور منظم پاک کنید. این می تواند به حذف عناصر ردیابی که می تواند توسط سایت های سرکش برای ارائه تبلیغات هدفمند استفاده شود، کمک کند.
  • نصب Ad Blockers : از برنامه‌های افزودنی یا نرم‌افزارهای معتبر مسدودکننده تبلیغات مرورگر استفاده کنید. این ابزارها می توانند به طور موثر تبلیغات ناخواسته را فیلتر کرده و از نمایش آنها در صفحات وب جلوگیری کنند.
  • به روز رسانی نرم افزار امنیتی : نرم افزارهای امنیتی، از جمله برنامه های ضد بدافزار را به روز نگه دارید. این برنامه‌ها می‌توانند به شناسایی و مسدود کردن محتوای ناامن، از جمله تبلیغات از منابع غیرقابل اعتماد کمک کنند.
  • غیرفعال کردن اعلان‌های فشاری : تنظیمات اعلان فشار را در مرورگرها بررسی و مدیریت کنید. اعلان‌ها را برای سایت‌هایی که برای فعالیت‌های آنلاین شما ضروری نیستند غیرفعال کنید.
  • به طور منظم برنامه‌های افزودنی را بررسی کنید : به‌طور دوره‌ای افزونه‌های مرورگر را که از منابع معتبر نیستند، بررسی و حذف کنید. برخی از برنامه های افزودنی ممکن است به عنوان مجاری برای ارائه تبلیغات ناخواسته عمل کنند.
  • نسبت به پیشنهادات بدبین باشید : هنگام مواجهه با پیشنهادات یا تبلیغات خیلی خوب تا واقعی، احتیاط کنید. سایت های سرکش اغلب از پیشنهادات فریبنده برای جذب کاربران به تعامل با محتوای خود استفاده می کنند.
  • همیشه مطلع باشید : از آخرین شیوه ها و اخبار امنیتی آنلاین به روز باشید. اطلاع از تهدیدات نوظهور می تواند به کاربران کمک کند تا اقدامات پیشگیرانه ای را برای محافظت از خود انجام دهند.

با پیروی از این اقدامات، کاربران می توانند نفوذ تبلیغات ناخواسته و بالقوه مضر از سایت های سرکش و سایر منابع غیرقابل اعتماد را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

پرطرفدار

پربیننده ترین

بارگذاری...