Unatonse.co.in

Unatonse.co.in זוהה כאתר נוכל העוסק בשיטות הונאה כדי להערים על מבקרים. נראה שהמטרה העיקרית של אתר זה סובבת סביב ניצול תכונת ההתראות המובנית הקיימת בדפדפני אינטרנט. הוא משיג זאת על ידי פיתוי מבקרים להירשם ללא ידיעתו להתראות דחיפה משלו. אסטרטגיה ערמומית זו מעניקה לאתר את היכולת ליצור ולספק מודעות פולשניות ולא רצויות למכשירי המשתמשים.

Unatonse.co.in מרמה מבקרים עם תרחישים מזויפים

Unatonse.co. in משתמשת בטקטיקה מטעה הכוללת הצגת הודעות שגיאה מפוברקות והתראות מטעות, שכולן נועדו לתמרן משתמשים להירשם להודעות הדחיפה שלה. הניסוח של הודעות אלה, כפי שמוצגות על ידי אתרים לא אמינים כאלה, מותאם בדרך כלל על סמך גורמים, כגון כתובת ה-IP האישית של המשתמש והמיקום הגיאוגרפי. כתוצאה מכך, ההנחיות המטעות שנצפו בפלטפורמות כמו Unatonse.co.in יכולות להיות שונות ממשתמש אחד למשנהו.

עם זאת, חוקרים ציינו שאתר הנוכל הספציפי הזה משתמש במספר הודעות קליקבייט בו זמנית. Unatonse.co.in שואפת לשכנע משתמשים שסרטון וידאו צפוי נגיש כעת לצפייה, אך כדי לקבל גישה, עליהם ללחוץ על כפתור 'הפעל' המוצג. במקביל, דף האינטרנט טוען שבחירה בכפתור 'אפשר' היא הכרחית על מנת לסגור את החלון.

הודעות הפיתוי שמשתמשים עשויים להיתקל יכולים להיות דומים ל:

״הסרטון שלך מוכן

לחץ על הפעל כדי להתחיל את הסרטון'

'לחץ על 'אפשר' כדי לסגור חלון זה

ניתן לסגור חלון זה על ידי לחיצה על 'אפשר'. אם ברצונך להמשיך לגלוש באתר זה, פשוט לחץ על כפתור מידע נוסף.'

לאחר שמשתמשים נופלים בתוכנית המטעה הזו ומסכימים לקבל הודעות מ-Unatonse.co.in, ההשלכות עשויות להיות משמעותיות. המכשיר המושפע עלול להיות נתון להצפה מעצבנת של פרסומות ספאם מפוקפקות. פרסומות אלו עשויות להופיע ללא קשר אם דפדפן האינטרנט נמצא בשימוש פעיל או אפילו כשהוא לא פעיל. הפרסומות שנוצרו עלולות לקדם מגוון רחב של תוכן בלתי אמין, כולל קידום אתרים למבוגרים, משחקים מקוונים מפוקפקים, עדכוני תוכנה מטעים והתפשטות של PUPs פולשניים (תוכנות לא רצויות).

לנקוט באמצעים כדי לעצור את הפרסומות החודרניות המוצגות על ידי אתרים נוכלים ומקורות לא אמינים אחרים

משתמשים יכולים ליישם שורה של אמצעים כדי לעצור את זרם המודעות החודרניות מאתרים נוכלים וממקורות לא אמינים אחרים:

  • בדוק הרשאות הודעה : על המשתמשים לבדוק את הגדרות ההודעות שלהם ולבטל הרשאות עבור אתרים שאינם בוטחים בהם. ניתן לעשות זאת בדרך כלל דרך הגדרות הדפדפן. הקפד להשבית התראות עבור אתרים חשודים או לא מוכרים.
  • נקה נתוני דפדפן : נקה באופן קבוע קובצי Cookie של דפדפן, מטמון והיסטוריית גלישה. זה יכול לעזור להסיר רכיבי מעקב שיכולים לשמש אתרים נוכלים כדי להציג מודעות ממוקדות.
  • התקן חוסמי פרסומות : השתמש בתוכנות או תוכנות חוסמות פרסומות נחשבות לדפדפן. כלים אלו יכולים לסנן ביעילות פרסומות לא רצויות ולמנוע את הופעתן בדפי אינטרנט.
  • עדכן תוכנת אבטחה : עדכן תוכנת אבטחה, כולל תוכניות נגד תוכנות זדוניות. תוכניות אלו יכולות לעזור לזהות ולחסום תוכן לא בטוח, כולל פרסומות ממקורות לא אמינים.
  • השבת הודעות דחיפה : סקור ונהל את הגדרות הודעות הדחיפה בדפדפנים. השבת הודעות עבור אתרים שאינם חיוניים לפעילויות המקוונות שלך.
  • בדוק הרחבות באופן קבוע : סקור והסר מדי פעם הרחבות דפדפן שאינן ממקורות מוכרים. תוספים מסוימים עשויים לשמש צינורות להעברת פרסומות לא רצויות.
  • היה סקפטי לגבי הצעות : היזהר כאשר אתה נתקל בהצעות או מבצעים טובים מכדי להיות אמיתיים. אתרים נוכלים משתמשים לעתים קרובות בהצעות מפתות כדי לפתות משתמשים לאינטראקציה עם התוכן שלהם.
  • הישאר מעודכן תמיד : התעדכן עם נוהלי האבטחה והחדשות העדכניים ביותר באינטרנט. מידע על איומים מתעוררים יכול לעזור למשתמשים לנקוט בצעדים יזומים כדי להגן על עצמם.

על ידי ביצוע צעדים אלה, משתמשים יכולים להפחית באופן משמעותי את חדירתן של פרסומות לא רצויות ועלולות להזיק מאתרים נוכלים וממקורות לא אמינים אחרים.

מגמות

הכי נצפה

טוען...